Friday, August 6, 2010

OH DIGI SIAL!!!






here aku nak fuck fuck fuck digi million times!!!
how could you ( digi campus yang bajet free ) changed our status plan without notices us first!
oi digi!!!! why suddenly you changed our status plan????!!!! why??? ( dasar meniri kan pengguna )


DIGI CAMPUS ---->> DIGI PREPAID

haish!!! aku betul2 marah. if not because of our status have been change dah lama aku still gayut2 ngan chenta aku. oi oi oi oi oi change back our plan status bodoh!!!

aku nak report kat pejabat consumer.
ini nama nya menipu!
chenta call digi,
alasan status plan kami di tukar : bergayut lebih dari 100mins.
oiii before ni cakap after tolak rm2 kami da boleh bergayut 24hours.
unfair ni..
first promotion kata lain after client da guna kata lain.
nak jadi keling ka???
dasar digi betul.

aku nak bakar markas digi!!!!!!!
bodoh gila digi ni!!!!



chenta!! jom boikot digi!!!


it is also known as taikgi! (taik+digi)





p/s : DONT EVER TRUST THIS BLOODY IDIOT DIGI!!!!

No comments:

Post a Comment