Saturday, July 31, 2010

WE ARE FRIENDS



student nurse yang paling "baik"



yeah we do love each others!!!


we shared our food together even i was sick, ( if i got tb 4 sure u guys pon dapat, dun even scared kan??? cross infection tuh!!!)

we shared our money together when we 'pokai'. ngeee.....

we be aim together by our lecturers, ( bcoz we are 'good girl' but aku la yang paling baik jarang ponteng class compared to kamu dua. hihi watch out ko jira because ko suda dapat warning letter dari miss haryati ).

we go enjoys together when we sad. ( cuma aku tak wit sekali korang. haha )

then, why not my fwens Cassandra Debbie Asri and Siti Nadzirah we die together..... hahahaha....

i love both of you!!!!!


si sasan yang memahami,

sasan : ko gado sama iman?

me : mana ko taw?

sasan : tuh muka ko macam babi..

me : hahahahaha.. ko taw jak kan.

sasan : mesti la.



si jira yang sengal,

jira : eeeee geram!!! maw geget!!!

me : oi oi oi jangan geget aku!!! gilak!!!

sambil jira tarik2 tangan aku maw geget. tangan aku tolak2 kepala dia menahan dari kena geget tapi si gemuk nih kuat. aku kena jugak geget. selama beberapa minggu aku kena geget di dalam kelas jadi aku tukar position ngan si san. hahaha oooo ngan san ko xmaw geget eh jira!!!!! sama aku jak kan??? babun betoi...









JIRA



SASAN

No comments:

Post a Comment